![](/uploads/a8525ccaade6969cf5dc1d5c23afa563.jpg)
![](/uploads/b0b1d5386ff13c04c5ff7536627765e8.jpg)
![](/uploads/31adf15a7abf97286ab6b2db6586e6ca.jpg)
![](/uploads/3491d2a6585e707f543823e19f5e4e24.jpg)
![](/uploads/c8f2c6056d134404b2c2c7997f4b9ffd.jpg)
![](/uploads/d2218ef978448bc0d5fd90dd9a15f051.jpg)
![](/uploads/0b96709bac75db57e3aadfd7236d1dae.jpg)
![](/uploads/5a0206298df11acb0a04b7a335c61bdf.jpg)
![](/uploads/d0296b94c7a1557adbccda8bd0543fb2.jpg)
![](/uploads/e10f702ea3d99ef947b067f25937f70e.jpg)
![](/uploads/2c601d15e529027058c7180f1e669e9d.jpg)
![](/uploads/6a330b622d16e7a1c5282023abb2d80e.jpg)
Identitu 1. Slovanského Gymnázia jsme vytvořili dodržením přísných linií a tvarů i jednoduchostí
a názorností barevných řešení. Základem celkové vizuální stylistiky se stala nestárnoucí klasika, jejím nezbytným doplňkem pak vstřícnost a otevřenost instituce, ztvárněná "dialog cloudem" v různých barvách a tvarech, podle obsahu sdělení.
a názorností barevných řešení. Základem celkové vizuální stylistiky se stala nestárnoucí klasika, jejím nezbytným doplňkem pak vstřícnost a otevřenost instituce, ztvárněná "dialog cloudem" v různých barvách a tvarech, podle obsahu sdělení.
![логотип](/uploads/1e363b7003a3fc9b31ba40755f4db433.jpg)
Při tvorbě loga pro 1. Slovanské gymnázium jsme se zaměřili na aktuální tendence a stylistiky vedoucích pedagogických center, například Cambridge, Harvardu a Oxfordu. Objevili jsme lakonický, jakoby klasický, ale přitom moderní výraz, který sebou nese hlavní hodnoty značky - atmosféru důvěry
a důraz na vysokou kvalitu služeb.
a důraz na vysokou kvalitu služeb.
![](/uploads/9da3a2403cdc3fe501e82272bd60c278.jpg)
![](/uploads/c2d97ee9e8786f191407a73429e260aa.jpg)
Myšlenka "Dialog cloudu" se stala součástí hry, při které jsme používali různé varianty řezů loga, spolu
s "mraky" různých tvarů, barev a obsahu v závislosti na jejich využití.
Toto pojetí loga obohatilo korporátní identitu a vytvořilo otevřenější image značky v souladu
s umírněným symbolem vzdělávací instituce.
s "mraky" různých tvarů, barev a obsahu v závislosti na jejich využití.
Toto pojetí loga obohatilo korporátní identitu a vytvořilo otevřenější image značky v souladu
s umírněným symbolem vzdělávací instituce.