Webové stránky / Software / Loga / Identita
Project: Carte Blanche
Při práci na webových stránkách pro společnost Carte Blanche jsme se soustředili na obchodní specifika a "cílovou skupinu” společně s myšlením a identitou brandu. Zaměřili jsme se na jasné rozhraní, snad-ného řešení a přesnou logickou struktury.

Логотип
V prémiovém sektoru služeb cestovního ruchu se Carte Blanche specializuje na poskytování individuál-ních zájezdů do evropských destinací. Hlavním cílem při tvorbě takového produktu
je nabídnout klientovi exkluzivní řešení, přesně odpovídající jeho požadavkům, vkusu a preferencím. Když jsme vzali v úvahu všechna specifika této činnosti, vytvořili jsme logo pro Carte Blanche v této podobě: 3 stohovací karty jiné barvy, které vzájemným překrýváním produkují nové barvy a odstíny, ale zároveň drží pohromadě, s bílou kartou v srdci celého složení, jako symbolem bezbřehé fantazie a tvůrčích možností.
варианты логотипа
Barva a všestrannost symbolizují bohatou paletu služeb společnosti, jedinečných pro každého jednoho zákazníka. Současně je logo světlé barvy spektra se odráží základní myšlenku cestování jako vždy pestré, pozoruhodné události v životě každého z nás.
Logo Carte Blanche je dynamické: Jeho změny v různých typech materiálů společnosti představují flexi-bilní , variabilní a individuální specifika podnikání .
папка
Jako součást vizuální identity pro Carte Blanche jsme vytvořili návrhy firemních listin, vizitek, venkov-ního vzhledu kanceláře a webových stránek. Všude jsme použili jasné barvy, které symbolizují neo-mezené tvůrčí možnosti.
Identitu Carte Blanche jsme doplnili sadou univerzálních ikon, ztělesňujícíh jasné kompaktní obrazy, spojené se základními asociacemi cestování.
Get
in touch
Name
Phone
Email
TextSend