![](/uploads/ee914fd4d902b823315f9fa53b106389.jpg)
![](/uploads/474599ba180f285baa6c5c9129754bac.jpg)
![map detail](/uploads/10a5689a5a850e53b6c5f7b8071527f3.jpg)
![map](/uploads/f233113cfbe015e43710ba7e663ceb5d.jpg)
![](/uploads/f59185d83fc5b83bdb2ff39647748440.jpg)
![](/uploads/2b735d642201cf51b47b9520dbc65c25.jpg)
![](/uploads/3c4b1305c704ffffac95c9b0d44c3e27.jpg)
Práce na vizuálu pro GO TO jsme zahájli vytvořením univerzálního loga, které se dá snadno přizpůsobit ostatním projektům společnosti. S využitím tohoto základu jsme zpracovali vizuální stylistiku pro 4 cestovní směry: GO TO Altaj, GO TO Baykal, GO TO Siberia a GO TO Mongolia. U každého z nich jsme použili základní barevné řešení, vycházející z hlavních vizuálních asociací: Altaj představuje modré nebe, jezera a ledovce, Bajkal tmavě modré vody hlubokého a čistého jezera, Sibiř rozlehlou zelenou tajgu
a Mongolsko žluté písky pouště Gobi.
a Mongolsko žluté písky pouště Gobi.